måndag, februari 13, 2006

I Love Curling!

Jag tycker inte om sport! Alltså - jag tycker INTE om sport...!
Jag skulle inte ens följa med och titta på exempelvis en fotbollsmatch om någon jag känner var med och spelade... nejnejnej! Jag finner ingen som helst nöje i att beskåda sportliga evenemang what so ever! Men så finns det sporter som INTE är sport, det är helt enkelt något mer... något för både hjärna och hjärta - framför allt hjärna! Curling! Våra fantastiska curlinglag både på dam- och herrsidan, sopar banan med de flesta de möter! Men som sagt, curling är ingen sport som jag ser det... det är mer kvantfysik och vips blir det helt underbart att titta på! Jag kan nästan sätta hela min knappnålssamling på att vi vinner os-guld på både dam- och herrsidan i Turin...

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Kollar på damerna nu jag och O, canadas sista sten nu...

måndag, februari 13, 2006 4:40:00 em  
Anonymous Anonym said...

Maria satt och tittade på curling tänkte faktiskt på dig då, förresten hoppas du får en bra alla hjärtans dag kram syster yster

tisdag, februari 14, 2006 8:48:00 fm  
Blogger Maria said...

Tack allra käraste stora-syster! Kram till dig!

tisdag, februari 14, 2006 9:06:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var en riktig rysare mot Kanada det bäddar för lite spänning

onsdag, februari 15, 2006 9:15:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter