torsdag, april 06, 2006

Holly Golightly - på Debaser!


Kära nån, kära nån... de musikaliska favoriterna bara strömmar in i landet för att spela med sina orkestrar...
Holly Golightly kommer till Debaser den 16/4. Synd bara att jag är en trött, trött, trött typ som knappt kan hålla ögonen öppna efter klockan 20 på kvällarna, men jag gör allt i min makt för att släntra iväg... Problemet är väl även att jag vill sitta bekvämt, gärna i en fåtölj, och att ljudet inte är allt för högt... man har blivit gammal och bekväm helt enkelt! Tur att man har goda kamrater som lika ofta hänger med och tar med en på konsert, lika ofta som man gärna ställer in i sista sekunden för att sitta hemma och inmundiga en god middag och ett glas vin istället...

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Lotta said...

som sagt... det är bra att kunna banga ibland åxå... men det här låter som nått man måste bevista Maria!

fredag, april 07, 2006 2:37:00 fm  
Blogger Maria said...

... jag med... jag... med... zzzzz... zzz... jag... zzzzzzzzz...

måndag, april 10, 2006 10:31:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter