söndag, augusti 20, 2006

Det är semesterns sista darrande timmar...


















... och man kan inte undvika det längre... jag misstänker att jag måste knalla iväg till jobbet i morgon, det skulle nog märkas annars - eller!?

Mina sista lediga dagar levde jag som turist i min egen stad, hyrde en cykel och rekade läget inför en fotografering på kungliga djurgården tillsammans med L8-Lee... sen bar det av till Göteborg. Där låg jag och lyssnade på skånsk reggae i en park när "paddan" kom förbi. Jag kände mig som om jag turistade i min egen stad - och rockenrollen kommer visserligen från Götet... men inte jag!
I min roll som moster ringde jag upp min systerson som gärna hängde med mig ut på middag. Sen blev det 40-årsfest i Västra Frölunda, och nu sitter jag här... och vill ha minst 5 veckors semester till - för jag vet att jag skulle kunna fylla dem med massor av lustfyllda ting... suck...

eXTReMe Tracker
website counter