onsdag, september 06, 2006

Jag startar nytt parti!

Ja, banne mig - jag startar ett nytt parti. Med tanke på att Linda Rosing helt plötsligt blivit "politiker/statsvetare", och börjat motarbeta bland annat objektifiering och utseendefixering, så känns precis allt möjligt!!! Mitt parti heter:

Partiet mot allmän uppluckring av den allmänna moralen
Jag återkommer med partiprogram så fort jag bara fått med följande personer i ledningsgruppen: Lars Eric Peterson (fd koncernchef Skandia), Zidane, Henke, Zlatan, Sven Nylander, diverse kickade medlemmar ur Folkpartiet, Bingo Rimér, Tone Bekkestad, Ireen von Wachenfeldt (fd ROKS-ordförande), Agneta Östman Wenger (M-politker som vill se fler lintottar) samt alla kids som filmar slagsmål och lägger ut på nätet...

2 Comments:

Blogger Maria said...

eller inte alls...

torsdag, september 07, 2006 12:20:00 em  
Blogger Maria said...

oj, jag hittade precis ett kuvert med något vitt pulver i på toaletten... ska jag lukta på det eller!?

torsdag, september 07, 2006 12:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter