tisdag, oktober 31, 2006

Som ett Rivjärn mot sina vänner!

Mitt försök som imaginär hemmafru i några timmar börjar likna en pilsnerfilm...

Du sa: - "Jag kommer om en timme"...
Well honey-bunny den timmen har faktiskt gått nu och snart med råge!!! Maten är klar och jag orkar faktiskt inte vänta längre... jag är vrålhungrig NU!

Typiskt ! ...och maten blir kallll!

Står väl och snackar med någon... som vanligt - det finns alltid någon att snacka med på vägen!

Jag tror att jag ska leta reda på den allt för sällan använda brödkaveln och invänta vid dörren - det lär ju bli en spektakulär scén som vi båda sent ska glömma!

L8-Lee.... KOM NÅGONGÅNG!

Åh, nu kommer hon äntligen... och jag fick en present - ja det funkar ju alltid!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Rudiegirl said...

Jag som tänkte att L8 kanske skulle promenera förbi här på jobbet och så är hon på middag hos dig.... Har fixat biljetterna nu så boka upp nästa torsdag för skånsk rotrocksreggae

tisdag, oktober 31, 2006 8:30:00 em  
Blogger Maria said...

... nej det var till mig hon kom ikväll...

tisdag, oktober 31, 2006 10:40:00 em  
Blogger Lotta said...

Ååå tack för goda maten & att jag slapp det där slaget i skallen... med kaveln... tänk vilken tur man kan ha... å hur nära nära olyckan man går & tassar.....

onsdag, november 01, 2006 10:31:00 fm  
Blogger Maria said...

.. jo, men du gav mig ett så fint tryck du gjort av empire state building - allt är förlåtet - allt!

onsdag, november 01, 2006 10:35:00 fm  
Blogger Lotta said...

Ingen "tryckt" stämning här inte....

torsdag, november 02, 2006 1:23:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter