fredag, november 03, 2006

Vilken surr-snurr!

Vad är det som är på G!?

Antingen är det jordens undergång eller så kommer Atlantis att stiga upp ur havens djup... Folk hör av sig till mig som aldrig förr - på alla möjliga sätt och från alla möjliga håll... Människor man i princip avskrivit från vänskapslistan hör av sig och vill inget hellre än att ses... vi måste ses... träffas... ring mig... jag ringer igen... hör av dig... ursäkta om jag inte hört av mig... vad gör du... hur mår du...

Känns som man av misstag klickat på knappen "SKYPE ME"!

... bara för att det fallit lite snö... eller... en kollektiv 40-årskris kanske!?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ring - Ring !!!

fredag, november 03, 2006 7:37:00 em  
Anonymous Anonym said...

... bara du slog en signal!

fredag, november 03, 2006 7:39:00 em  
Anonymous Anonym said...

tystnaden är så total

lördag, november 04, 2006 8:14:00 fm  
Blogger Maria said...

... fast inte hos mig då!

lördag, november 04, 2006 5:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter