söndag, december 31, 2006

Gott Nytt År!

Då var året 2006 till ända... och det firas genom en middag hemma hos mig. Vid tolvslaget sammanstrålar vi med flera vänner uppe vid Katarinavägen på söders höjder. Där har vi utsikt över hela Stockholm och över vattnet kan vi se skansens årliga nyårstal hållas av Jan Malmsjö... Då skålar vi ut det gamla och skålar in det nya samtidigt som Stockholms alla kyrkklockor klämtar över hela stan under fyrverkeriets skådespel...
2006
  • började i stress och slutade i det motsatta...
  • lärde jag mig att verkligen lyssna till mig själv och därav ta mina beslut...
  • startade jag några efterlängtade projekt...
  • har jag kommit till viss insikt...

2007
  • ska jag komma till ännu mer insikt...
  • ska jag börja skriva på en barnbok...
  • ska jag rensa ut min lägenhet/vindsförråd på all gammal bråte...
  • ska jag åka till Skottland...
  • ska jag åka till Frankrike...
  • ska jag åka till Spanien...
  • ska jag åka till Italien...
  • ska jag äta mer soppa...
  • ska jag skratta ännu mer...
  • ska jag våga ännu mer...
  • ska jag ofta förtära afternoontea på Chaikhana och ta med alla er dit...
  • ska jag ta mig i kragen och efter många år starta mitt designmärke...
  • ska jag och min vän i Örebro äntligen sätta lite fart på vår nu tre år gamla cigarr-klubb...
  • kommer att bli ett följuvande och spännande år... jag känner det på mig... en doft av hallon sprider sig redan... mmmmm...
********************************************************************************
Gott Nytt År på er kära familj och kära vänner - när och fjärran!
********************************************************************************

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till! Gott Nytt År!

söndag, december 31, 2006 11:13:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Låter bra, härligt att du har mål, vi ser fram emot rapporteringen från dina äventyr... Gott Nytt År och massor av kramar Malin, Hampus, William

söndag, december 31, 2006 12:25:00 em  
Anonymous Anonym said...

Mor och far önskar dig ett gott nytt år. v
Vi hoppas att du får ett bra år.
Den där cigarr klubben verkar intressant. Är det Kuba som drar?
Kramar från mamma och pappa i Norberg.

söndag, december 31, 2006 1:50:00 em  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt år
från oss i Norberg

söndag, december 31, 2006 3:18:00 em  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt år

söndag, december 31, 2006 4:09:00 em  
Blogger Maria said...

Tack och Gott Nytt år Freddy!

Åh! Gott Nytt År kära föräldrar, syster, bror, systerdotter + barn! Hoppas att ni alla får en alldeles underbar nyårsafton... nu ska jag börja förbereda middagen, ta mig ett glas vin... och invänta gästerna... puss på er!

söndag, december 31, 2006 4:32:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter