tisdag, december 19, 2006

Små små frön och fräknar!










... jo, det är så... det är dags att börja tänka på att köpa frön till kolonilotten! När jag kom hem idag så lång Impectas frökatalog för 2007 på golvet innanför dörren... not exacly whats on my mind at this moment måste erkännas! Kära nån... jag har precis upplevt en eufori över lite singlande snöflingor och mina fräknar har precis nästan helt blekts bort då solens strålar knappt orkar upp över horisonten... jo, jag har några få bleknosar kvar! Måste erkänna att jag på äldre dar börjat gilla mina fräknar, men när jag var yngre så var jag beredd att göra nästan vad som helst för att bli av med dem... men mamma vägrade lyssna på min klagolåt och sa:
- "... men Maria, du kommer att ångra det, du kommer att gilla dem när du blir äldre..."
Hur kommer det sig att mammor alltid har rätt i slutändan? Men jag tycker nog att de fräknar som valt att placera sig på mina knän verkar mer än lovligt crazy! Men... där sitter de... och de verkar gilla läget... där på knäna...

Fräknar är som egna individer, man rår inte alls över dem... och lyssnar man riktigt noga, så kan man höra hur de fnittrar!

eXTReMe Tracker
website counter