torsdag, februari 15, 2007

Prioritarie 1:a klassbrev med födelsecertifikat!

...oj!

Jag fick ett förstaklassbrev utan avsändare... som visade sig vara en liten liten röd ask som jag hämtade ut på vad-det-där-stället-nu-heter-som-man-hämtar-ut-paket-på-istället-för-på-gamla-hederliga-posten... Så nu har jag blivit med liten... liten... liten! Så oerhört gullig att jag faktiskt rodnade när den kikade fram nosen för att hälsa på mig ur sin lilla lilla låda!

... hej!

Det gör absolut ingenting att den inte levererades direkt till min dörr (var jag nu befann mig just när budet behagade stå här utanför och ringa på min dörrklocka!?)... så liten... och så gullig... och... så... lurvig... tack för att den kom in i mitt liv... men vad ska man mata den med!?

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Shadow said...

Seamonkeys i röd ask?

torsdag, februari 15, 2007 8:16:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Tadam, jag vet! Only luuuuv, baby, only luuuuv ska den ha.

torsdag, februari 15, 2007 8:25:00 fm  
Blogger Maria said...

Shadow: ... lurvig med nos...!?

frk gnirronk: ok, then i'm gona drain it with a hole lot of luuuv - goddammit! i'm good with luuuv!

torsdag, februari 15, 2007 10:18:00 fm  
Blogger Shadow said...

Vad kan det vara för något månntro...

torsdag, februari 15, 2007 12:28:00 em  
Blogger Maria said...

... mmmm... vad kan det vara...? jag ska hem och pussa på den sen!

torsdag, februari 15, 2007 1:39:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter