tisdag, februari 13, 2007

Dagen som idag är...

... vaknade jag till Bachs - Air...
Det bådar gott, jag ställer mitt hopp till tisdagen - för måndagen var det inte mycket med... det var en-sån-där-måndag ni vet... no good... men inte så farligt fel... dagen bara skevade lite grann som det kan göra när man vaknat på fel sida... man morrar och gläffser... pratar och skriver lite för mycket då man egentligen borde hålla tyst! Skönt att dessa dagar dyker upp så oerhört sällan ändå och tur att jag inte hade utvecklingssamtal med min chef igår... det kommer idag! Började dock mitt nya projektledaruppdrag igår och då var det rätt bra med den driven jag ändå hade...

Men idag utgår jag från Air... det blir bra!

2 Comments:

Blogger Shadow said...

Hur ser det ut såpass här långt in i dagen? Någon förbättring?

tisdag, februari 13, 2007 10:18:00 fm  
Blogger Maria said...

En lunch i gott sällskap väntar... ett lätt snöfall i luften... en rapport som aldrig blir skriven och en kravspec som bara MÅSTE skrivas ihop och ett utvecklingssamtal - ser bra ut! Jag gillar utvecklingssamtal och anställningsintervjuer (jag vet jag är lite märklig på det sättet!)... Det enda som stör mig just nu är min kollegas fladdermuspipande datorskärm - men den stänger jag av NU!

Today is a good day for anything!

tisdag, februari 13, 2007 11:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter