torsdag, mars 08, 2007

Client på Kulturfeministfestival


(Client executive)

I morgon ska jag gå och se Client som spelar på Stockholms första Kulturfeministfestival i Allhuset. I övrigt är festivalen fylld i dagarna tre med musik, konst, film, dans, teater, mode, performance och litteratur... men jag hugger Client i trevligt sällskap... Har dock först blivit erbjuden att sippa på några drinkar på Tiki Room sen ska jag hem och sova... för inte orkar väl jag festa loss heller... nej... knappast... eller...!?
Men WTF Micke!!! På lördagen spelar ju Rhythm King and her Friends... dom vill ju jag också se!!!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jorå man pallrade sig till Universitetet för att få sig lite electro till livs. Jag, Sara och 50 förvirrade ungdomar. Tyvärr var konserten 2 timmar sen men jag fick prata med Client A och hade trevligt sällskap. För att citera Tony Wilson.. "how many people were there at the last supper"?

måndag, mars 12, 2007 9:12:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag hade gärna varit med och förgyllt kvällen som Clien no 53... men du vet...!

måndag, mars 12, 2007 9:27:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Jo, synd på sjukan. Client A sade att det var här senast för 3 år sen... Verkar mest spela i Tyskland tyvärr.

måndag, mars 12, 2007 9:34:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter