söndag, april 01, 2007

Hell on Heels!



No... I don't wear high-heels!
Men däremot så spelade Hell on WheelsGudruns 40-årsfest igår och deras trummis, Johan, jobbade på Stockholms stadsmuseum när jag arbetade där för ca 7 år sedan... vi har inte träffats sedan dess. Jag minns då hur de rätt nyligen hade startat bandet och att de spelade lite här och där och Hell on Wheels jämfördes med The Pixies. Han är kvar i museibranschen men Hell on Wheels spelar ute i världen idag - kul! Vi pratade lite vinylrariteter och skrattade... oss nördar emellan... vinyl med The Residents är tydligen rätt värdefulla idag... själv har jag fullängdaren "Intermission" från 1982 i min vinylsamling... han blev imponerad!

Tack för en trevlig fest och Grattis Gudrun!!!

(L8-Lee trodde att Hell on Wheels hette Hell on Heels... hon blev mycket besviken när så inte var fallet - hon tyckte att Hell on Heels var mycket coolare!)

6 Comments:

Blogger Lotta said...

Snygga vi var !!!!

söndag, april 01, 2007 12:28:00 em  
Blogger Maria said...

Som alltid raaaring!!!

söndag, april 01, 2007 12:37:00 em  
Blogger Lotta said...

áhppa-šnygga !

söndag, april 01, 2007 6:12:00 em  
Blogger Maria said...

... nu fnissas det för fulla muggar här på söööder...

söndag, april 01, 2007 6:37:00 em  
Blogger Lotta said...

sööööders hööööjder sörrööö ! nu é d mitt i natten... & jag ska sooova

måndag, april 02, 2007 1:39:00 fm  
Blogger Maria said...

... och jag har precis klivit upp... nu ska jag lyssna på Carl Anton.... för det gör vi här på sööööder varje dag... tjeeeenare tjeeeenare!!!

måndag, april 02, 2007 6:14:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter