torsdag, mars 29, 2007

Alla mina fel!

Jag har aldrig varit med om en vecka där jag sammanlagt vimsat runt och tagit så grovt fel på saker och ting... kära nån... det är ett under att jag får bo själv... och att jag överhuvudtaget klarar mig ute i samhället... ett dragspel på varje fot och glad klampar jag omkring!

... bland annat har jag tagit fel på kön två gånger... två gånger på en vecka!


Det har varit rätt tydligt om jag tagit mig lite tid att verkligen se efter... tagit mig tid att läsa... att lyssna... men icke... jag har babblat på... varit arg... upprörd... glad...fnissat och gapskrattat... och dessa män var kvinnor för mig från första sekund... och så var de män hela tiden... inte ens utgett sig för att vara kvinnor... hur tänker man... hur tänker man när man tänker fel...?

... så, nu inväntar jag alla mina resterande felaktigheter... veckan är inte slut ännu... hädanefter tänker jag tänka tvärtom - Sock it to me baby... now i'm in the game!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du aldrig tar fel pappa och mamma

fredag, mars 30, 2007 7:41:00 fm  
Blogger Maria said...

... att pappa är mamma och att mamma är pappa menar du...!? nej-nej... det är ingen fara... du har ju SKÄGG... det har faktiskt inte mamma!

fredag, mars 30, 2007 7:51:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter