fredag, april 27, 2007

Jag kontaktade Google Headquarter!

Jag var tvungen... jag är en sån som oftast söker upp källan till mina problem... det brukar ge gensvar...

Thank you for your note.
This is an automated response to let you know
we're aware of this problem on Google personalized homepage,
and our engineers are currently investigating.
We hope to have this fixed soon.

Due to the volume of inquiries we've received about this issue,
we may not be able to update you via email.
Please visit the following thread on our Google Web Search Help group for updates:

http://groups.google.com/group/
Google_Web_Search_Help-Personalizing/
browse_thread/thread/59b3283837690de0


We appreciate your patience, and thanks for taking the time to bring this to our attention.

Regards, The Google Team


Nu måste jag kontakta min bank idag... måste lägga om mina lån... det har gått 10 år sedan sist och jag måste bestämma hur jag ska göra - fast eller rörlig ränta?... jag vill ha det som jag har haft det fram till idag, för det har funkat mycket bra... jag måste ringa... SÅNT är däremot tråkigt!

2 Comments:

Blogger Lotta said...

Fyy fan va bra att du tog tag i problematiken !!! Skönt att du finns & att du ser till att Googlisarna funkar.. jag känner mej lugn & trygg nu när min google sidaf äntligen är ungefär som förr !!! 1000-tack !!!!

fredag, april 27, 2007 6:00:00 em  
Blogger Maria said...

Nemas!

fredag, april 27, 2007 6:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter