torsdag, april 26, 2007

Så ni vet!

Mina kära, kära vänner och familj - Jag älskar er alla så mycket!
Det är så kul att fler och fler äntligen smyger fram ur skuggorna och präntar ner små smarta, kloka och roliga ord och tankar här bland kommentarerna... jag är en riktig lyckis jag... som har såna vänner som er! Det är fortfarande några som lurkar omkring... bara läser... utan att skriva något... men, jag är en tålmodig typ...

... puss i pannan på er och må vi träffas snart igen...

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jodå, jag känner mig träffad, det gör jag, men när man hasar runt här hemma, hålögd av sömnbrist med en kolikskrikande unge på armen och med minimal kontakt med Den Riktiga Världen, poppar det inte direkt upp några roligheter, klokheter, tänkvärdheter i skallen... Mest dumheter! Puss i vårvärmen från oss i Göteborg (som åker till Bergslagen på lördag för en veckas rekreation på Andra sidan)!

torsdag, april 26, 2007 9:33:00 em  
Blogger Shadow said...

Jag smyger inte omkring i skuggan, jag ÄR Skuggan.

fredag, april 27, 2007 3:40:00 fm  
Blogger Maria said...

Anna-Lena: Det behöver inte vara roligt och klokt... det kan vara dumheter och frustrationer från en trött och slut småbarnsmamma också! Och du är inte ensam... det finns flera som smyger... desto roligare att höra från dig kära du!!! Själv ska jag ut i skärgården i helgen för rekreation med en bunt vänner!
Kram!

Shadow: Svårt att säga något annat om det...

fredag, april 27, 2007 7:37:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter