söndag, juli 15, 2007

Prosit!



Det är inte roligare än så här hemma hos mig just nu... jag nyser och prositar mig själv mest hela tiden... inte ens håret är med på noterna för tillfället... det strävar åt håll som knappt borde vara möjligt!

Försöker hålla humöret uppe... och jag är ju en rätt glad typ vilket gör att det går ganska bra...

Önskar ändå sprida mina baciller över detta avlånga land! Bestämde därför träff idag med min vän Natte för en psykedelikafika på Blå Lotus... Hon var på språng upp till Gnarp och dit vill jag gärna att mina baciller sprider och förökar sig... nu återstår att se hur det går!

Lägg märke till hur jag matchar färgen på mina två axelband med den på väggen och ljusslingan med pioner! Ofta slår jag mig själv med häpnad - mina estetiska sinnen vilar aldrig - aldrig - inte ens när jag är sjuk!

(Johnny - här får du mer ofokuserad diffus glöd utan den minsta lilla kontur! Fast i detta fall är det förkylningen som gör'et... det är liksom så här jag ser ut just nu!)

11 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Tja .. man blir ju lite Jesus-lik på det viset. :-)

söndag, juli 15, 2007 9:40:00 em  
Blogger Maria said...

Ja, du ser... man blir skitsnygg!!!

söndag, juli 15, 2007 10:10:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Det är man redan.

söndag, juli 15, 2007 10:11:00 em  
Blogger Maria said...

Men lite mer vitt som lyser upp på otippade ställen blir som grädde på moset!

söndag, juli 15, 2007 10:12:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Men inte för mycket bara - då ser man ut som om man har tittat för djupt ner i en skål men kokain.

söndag, juli 15, 2007 10:33:00 em  
Blogger rigg said...

Krya på dig och hoppas dina bacillusker inte hittar ända till Gnarp, det låter farligt nära Sundsvall särskilt när jag har kopplingar till Gnarp sommartid...

söndag, juli 15, 2007 10:33:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Nej, det är bättre att köra med diffus glöd OCH hålla sig till kat!

Rigg: Håll dig borta från Natte o Stefan så går det nog bra!

Duktigt killar - ni kommenterade exakt samtidigt!!!

söndag, juli 15, 2007 10:40:00 em  
Anonymous Anonym said...

"My Name is Legion, for we are Many"

söndag, juli 15, 2007 11:03:00 em  
Blogger Maria said...

Rigny: Har länge misstänkt att det ligger till på det viset! Om man korsbefruktar era avatarer så får man tv-serien "V"!

måndag, juli 16, 2007 8:04:00 fm  
Blogger Shadow said...

Gillar din håruppsättning – ett ordnat kaos!
Du kan konsten att vara attraktiv även när du är förkyld!

tisdag, juli 17, 2007 3:35:00 fm  
Blogger Maria said...

Jo, jag jobbar stenhårt på just den biten - den attraktiva... hahaha... tack, då är jag kanske lite kaos-tjusig även om det verkligen inte känns så!

tisdag, juli 17, 2007 7:40:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter