lördag, juli 07, 2007

Inte ett ljud över mina läppar...



... luffsar suckandes runt här med långkjol i brun plysch, t-shirt och ruffsigt hår... det blev sent igår... det blev liksom morgonkvist... och ett plan till Berlin som skulle hinnas med... 6 anekdoter av 10 avklarades... livet är så där skönt-konstigt-rätt just nu... det är min första semesterdag och ännu har ingen semesterdepression intagit min kropp - den kanske uteblir i år... jag tror nästan det!

Det stora fånget vita liljor doftar mig berusad... med otroligt bra bakgrundsmusik och vackra försynta åsyftningar som ekar tyst i min lägenhet...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi önskar dig en skön semester.

söndag, juli 08, 2007 9:04:00 fm  
Blogger Maria said...

Tack kära! Vi ses snart...

söndag, juli 08, 2007 11:12:00 fm  
Blogger rigg said...

Jag med... önskar dig skön semester.
Är det säkert att det var de vita liljorna du blev berusad av? ;)

söndag, juli 08, 2007 9:37:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Ok, liljorna var skyldiga till en del av berusningen... en del!

söndag, juli 08, 2007 10:08:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter