onsdag, juli 04, 2007

Simpson-me!


Före sommaren...


... och nu... (tack Johnny!)

Det senaste alla sitter och trixar med nu på semestern... nu de sista dagarna på jobbet före semestern... eller som jag så här på kvällskvisten istället för att äta middag och titta på engelsk deckare på tv! Jag såg det först hos Johnny - en simpson-avatar!

Jag är mer en kjol och klänningstyp, men det tillvalet fanns inte och så var det lite svårt med frippen, men jag tycker nog att jag fick till den till slut... min senaste sommarbuk syns inte så väl här på bilden, ja ni vet den där som helt plötsligt har börjat puta ut lite väl mycket den senaste tiden (vete sjutton vad det beror på!) så ni får lägga till en liten och lagom mjuk skogaholmslimpa längst ner under t-shirten så blir det så gott som porträttlikt! Fast jag borde ha ett tryck på tröjan också... hunden med renhornen... måste fixa det! Så där ja!!!

Har ni missat detta...?


Gör en egen här!

8 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Du är vacker som en dag.
Jag tog mig friheten att förbättra bilden, enligt dina instruktioner:
http://surl.se/bsed

onsdag, juli 04, 2007 9:37:00 em  
Blogger Maria said...

Man tackar! Nu ser jag preciiis ut som i verkligheten!!! Jag byter genast ut bilden...

onsdag, juli 04, 2007 9:42:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Jag har själv skaffat en sån där limpa - och jag orkar fan inte bry mig om att ta bort den.

onsdag, juli 04, 2007 9:56:00 em  
Blogger Maria said...

Inte jag heller... jag anammar den och omfamnar den ofta... samt låter "uff" varje gång jag böjer mig ner för att knyta skosnörena!

onsdag, juli 04, 2007 10:02:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Nåja, man ligger i alla fall stadigare när man ligger på sidan i sängen. Och bättre för tjock än för smal.

onsdag, juli 04, 2007 10:09:00 em  
Blogger Maria said...

Word!

onsdag, juli 04, 2007 10:11:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Excel!

onsdag, juli 04, 2007 10:20:00 em  
Blogger Maria said...

hihihi...

onsdag, juli 04, 2007 10:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter