fredag, juni 29, 2007

Konserter jag inte kommer att bevista...

... men som jag borde...


The Gossip

... ikväll spelar...

på Café Edenborg
Chromeo på Debaser
Gossip på Accelerator
Northern State på Trädgården
Interpol på Accelerator
Tokyo Police Club på Accelerator

och i morgon kommer jag inte heller att se...

Gruff Rhys på Accelerator
Brightblack Morning Light på Accelerator
Rufus Wainwright på Accelerator
The Sea & The Cake på Accelerator



... alla dessa band planerar jag avsiktligt att missa... synd för de är bra... och de börjar snart soundchecka för fulla muggar här utanför... I'm at least on holy ground at the moment!

Vad jag ska göra istället...!?

Lulla på i min egen värld antar jag... just ja, ikväll ska jag sitta på en liten italiensk kvarterskrog i lilla Paris här i Stock! Dessutom glömde jag rollonna mig under armarna i morse, det känns konstigt må jag säga!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Shadow said...

Känns konstigt? Luktar konstigt?

lördag, juni 30, 2007 3:26:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag luktar oförskämt gott fortfarande... roll-on är tydligen en helt onödig produkt för min del. Då kan jag stryka den från konsumtionslistan!

lördag, juni 30, 2007 10:25:00 fm  
Blogger Shadow said...

Kan tyvärr inte säga detsamma om mig själv. Har alltid en extra på jobbet, om jag skulle råka glömma “rollonna” mig på morgonen.

lördag, juni 30, 2007 4:41:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jo, ledsamt är det men vi får jobba på konsertbesöken... Vive la Fete kanske eller något av dessa band http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

sesImöra

måndag, juli 09, 2007 7:27:00 em  
Blogger Maria said...

Absolutamente och Huvva!!!
Jag packar pyjamasen!

måndag, juli 09, 2007 7:33:00 em  
Anonymous Anonym said...

Min favorit är "jösses".

måndag, juli 09, 2007 7:49:00 em  
Blogger Maria said...

Karlstads-Snoddas byxgren känns rätt obehaglig! Annars känns Alf-Olles tre bergsgetter som en härlig chans till dans! Men precis som du gillar jag Jösses bäst... som små nyponrosor fyllda med oskuld...

måndag, juli 09, 2007 8:54:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter