onsdag, juni 27, 2007

Northern State!



Ok, då var det dags igen... jag fullkomligen ÄLSKAR det här bandet från New York: Northern State... remixarna av Away Away och Better Already är uschpådig-fypådig-uschpådig-så bra! På deras myspace-sida ser jag att de spelar här i Stockholm på Trädgården nu på fredag och på Peace & Love i Borlänge på lördag! Eftersom jag struntar i Accelerator så kanske jag ska ta mig en tur till Trädgården i stället... kanske...



Allt hänger samman... på det ena eller andra sättet... all good things comes to the one who waits...

Etiketter:

4 Comments:

Blogger rigg said...

bra musiktips! tack för det...

onsdag, juni 27, 2007 10:38:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Det är mitt kall!

torsdag, juni 28, 2007 5:59:00 fm  
Blogger rigg said...

Får nog titta igeom alla "musikredaktionen svammlar" här när jag har tid!

torsdag, juni 28, 2007 5:09:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Det har svammlats en hel del närmare bestämt 104 ggr, men tyvärr kan du bara läsa de 20 senaste svammlerierna...

torsdag, juni 28, 2007 5:43:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter