måndag, juni 25, 2007

Att hänga i hooden...



Äntligen träffades vi... äntligen... för det var länge sedan alla tre fick till det... och jag fick ett nytt rudiebadge av Rudiegirl (jag tappade mitt gamla förra veckan och jag har kännt mig naken och ensam sedan dess). L8-Lee övertygade mig om att jag INTE hade fått borrelia:

- "Nej, nej det där är ett vanligt myggbett... ringen runt bettet ser helt annorlunda ut om man fått borrelia!".

Puh
, för på jobbet idag fick jag höra från olika källor att jag led av borrelia och att jag genast borde bege mig till en läkare och få intravenöst både det ena och det andra, vaccin och penicilin... men jag har inget minne av att en fästing suttit på foten, myggbettet däremot fick jag i en midsommarnattsdröm...

... woke up on a good day... and the world was wonderful...a midnight summer dream had me in its spell...



Efter en indisk middag på stans bästa Indier - Restaurang Ghandi, så blev det some hangin' in my corner... och jag beslöt mig för att börja hänga här i hörnet vid caféet... bli tjenis med både den ena och den andra... fast jag är ingen hörnhängare egentligen... men som sagt, jag kan ju bli...

Aldrig har jag sett en så enorm mängd enormt stora hundar flanera förbi med sina hussar och mattar som just där på Ghandis uteserveringen... stora var de... jo Rudiegirl... de var ovanligt stora för att vara så ovanligt vanliga hundar!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Rudiegirl said...

Jag gillar mitt cykelhäng i bakgrunden, ser sjukt cool ut, måste alltså cykla mer.

Jag kan dock inte minnas nån borreliadiskussion?? Måste vara min TBE som spökar. Och hundarna var midsize!

måndag, juni 25, 2007 9:35:00 em  
Blogger Maria said...

Ok borreliadiskussionen fördes i hörnan innan restaurangbesöket... jag har ett bett på foten med en röd ring runt omkring... STORA hundar i midsize eller ovanlig stor midsize kanske...

Mycket coolt cykelhäng, mycket coolt!

måndag, juni 25, 2007 9:38:00 em  
Blogger Lotta said...

Fick en najs promenix hem, men.... hallådär ! jag saknar mej själv på bild här ! Va d bara för att jag varken hade cykel eller borrelia .... eller ?!

måndag, juni 25, 2007 10:09:00 em  
Blogger Maria said...

Japp, sorry för det!

måndag, juni 25, 2007 10:11:00 em  
Blogger Lotta said...

Jag ser inga tåårar !!!! Och jag vet ju vem som döljer sig bakom din skalle !
Tjing, nu skuttar jag ner till bilen & drar t ön ! Bye-Byye !

tisdag, juni 26, 2007 9:46:00 fm  
Blogger Maria said...

Åh, bye-bye Baby... och tårarna håller jag inom mig...

tisdag, juni 26, 2007 10:28:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter