måndag, juni 25, 2007

2



Två veckor kvar till semester... två...
Det är tomt här på jobbet kan jag lova... mer personal än besökare... tomma lokaler... någon som kommer och någon som går... mest personal... väldigt få besökare...tråkigt!

Däremot är vännen, som sitter ute i skärgården och syr scendekor, inne i stan för ett dygn... så vi ska ses idag efter jobbet... men så fick jag veta att Rudiegirl, som jag knappt hunnit träffa något alls på senaste tiden drar upp till Umeå (sorry fel av mig!) Luleå i morgon... men wtf girlfriend!

Två veckor kvar till semester... två...
Då blir det tajta brallor med allt som ska göras, alla som kommer på besök... och jag som ska iväg och hälsa på... och så renoveringen av hallen... tajta brallor!

Det ska umgås både här i Eken och i andra landskap... det ska sovas över och det ska rökas cigarr i Närke... det ska gås på Accelerator och förhoppningsvis tittas på The Gossip och det ska fiskas... det ska institueras en årlig fest i en trädgård i Jakan... ja min själ - brallorna är helt plötsligt supertajta!

Två veckor kvar till semester... två...
Och brallorna har aldrig varit tajtare...

4 Comments:

Blogger Holly Golightly said...

Tajta brallor! Det är bara att lägga sig ner, pudra magen och dra hårt i dragkedjan Heavenly!

måndag, juni 25, 2007 12:49:00 em  
Blogger Maria said...

I know Honey... får kila iväg och köpa lite talk innan semestern börjar... problemet är att jag ätit upp mig så här lite lagom inför sommaren... byxorna blir alltså extra-supertajta om man säger så!

måndag, juni 25, 2007 1:56:00 em  
Blogger Lotta said...

Sweetie-pye.... Rudigirlie ska ju till LULEÅ..... jääla skiilnad vettu ! Ses snarrt !

måndag, juni 25, 2007 2:13:00 em  
Blogger Maria said...

Fan Lule'... och jag som trodde Ume'... oj då... ja det var en jävla skillnad det!

måndag, juni 25, 2007 4:12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter