måndag, juli 02, 2007

Patriarkatet var väl ingen bra idé från början, va!!!

Läser i dagens Metro att sexköpare tidigare kunnat välja att dölja sina förehavanden genom att få post vilken meddelar delgivning om brott och kallelser till annan adress än hemadressen - allt för att dölja för den egna familjen vad partnern/maken haft för sig...

Detta ter sig i mina ögon helt för jävligt underligt!!!

Vem har kommit på denna idén från början???

Hur kommer det sig att man tagit hänsyn till dessa brottslingar, men inte andra???
Varför sysslar kriminalvården med sånt jävla shit-beteende???
Varför har inte dessa kvinnor rätt att veta vilka jävla skitmän de gift sig med???
Varför ska dessa sunkiga män skyddas???
Helt fucking unbelivable!!!
Something smells rotten in Denmark!!!
(sorry Danmark... Shakespeare you know!)

Nå - de har beslutat sig för att sluta upp med detta nu och de män som begår dessa brottsliga handlingar står nu lika andra brottslingar, breven skickas hem så fruarna kan öppna och läsa skiten - tack och lov!!! Jag skiter fullkomligt i tabun kring detta - det är utnyttjande av andra människor... människohandel... människor som handelsvaror... Det är synd att det tog så lång tid att lägga det brottsliga ansvaret på torskjävlarna!!!

Sunkiga män med dålig kvinnosyn - NEJ TACK!!!

Vilket brott man än begår så får man fan ta konsekvenserna för skiten - och speciellt när man utnyttjar andra människor i svaga positioner... ja ni vet redan vad jag tycker om porr och sexuellt utnyttjande vilket jag skrev om
här - mitt viktigaste inlägg på den här bloggen!

Åååååh.... detta ämne gör mig så jävla förbannad... tur att jag har turen att omge mig med så underbara människor... annars skulle jag drabbas av en depressionspsykos dagligen i resten av mitt liv när man börjar tänka på hur världen ser ut!

En vecka kvar till semestern... yeah... here we go... jag är på hugget!

Update:
Ber om ursäkt för det ofina språket, och som min pappa kommenterar: "Det osar svavel...", men jag blir urförbannad på denna dubbelmoral och detta beskyddande av fel människor, så det blev lite mycket svordommar här... men som min pappa fortsatte i sin kommentar:
"Du har rätt!".

Tack pappa!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lillan nu luktar det verkligen svavel. Men du har rätt.

tisdag, juli 03, 2007 6:25:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag kan inte rå för det - jag blir så förbannat arg när man skyddar fel sorts människor!

tisdag, juli 03, 2007 6:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter