onsdag, augusti 29, 2007

Hookin' da bait!!

Jag har inte fått fiska en enda gång denna sommar... jag fick mitt kastspö + haspler hitlevererat från de mörka skogarna i bergslagen... men inte en enda stund har jag suttit och mediterat vid en sjö... inte en enda sekund!


Nu har jag planer på att åka hemöver en närstående helg... måste få fiska... och plocka svamp... och en stilla fråga - finns det några bär, typ lingon, kvar att plocka!? Kräftor har jag inte ätit än... och inte surströmming heller... vad är det här för halvmessyr till augusti undrar jag!? Någon måste ju ta tag i mig!


Var är de här killarna när jag behöver dem?

I'm a bad excuse for a romantic-august-fool... a bad, baad, baaad one... bad to the bones baby... hook me up!

2 Comments:

Blogger annalena said...

I fredags fick jag med bud 2 stora buttar med kräftor fångade i Aspen!! Mums!! Ingen annan än jag i familjen äter kräftor så jag mumsade i mig så många i lördags att jag till slut inte ens orkade skala klorna...

onsdag, augusti 29, 2007 6:46:00 em  
Blogger Maria said...

Annalena: Åååh din lyckis och så dekadent att inte ens orka skala klorna! Än är det inte för sent för min skull... hoppas jag!

torsdag, augusti 30, 2007 6:56:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter