fredag, december 07, 2007

Det blåser en sällsam vind ikväll...

Ett rykte har nått mig att massor med kids tänker snoka runt vid BerlinSthlm i morgonkväll med mobilerna i högsta hugg... de tänker youtuba min vän Nättchen slirandes i krokarna... nej, nej inte mig... nej, nej, nej... jag har ju så nära hem att eventuell vobbling och självsvängning inte hinner sätta in förrän den lagom förvandlas till en hederlig gammaldags sängsnurr...

Så... om lördag vakas nobelprisfesten in på BerlinSthlm alltså!
På med tiarorna och hiva upp stålarna och beställ en japansk toffla... en mule från mocba... eller det kanske är säkrare att köra rent... på champagne alltså!?

Om jag får önska musik imorgonkväll.. så vill jag höra Tredje Mannen... är jag en nostalgisk tramsmaja nu... och totalt omöjlig att ha i möblerade rum... !?

Lizard King är min ende vän ikväll...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

fredag, december 07, 2007 10:16:00 em  
Anonymous Anonym said...

jag skrev I SLUSSEN! aaaarrrrgggghhhh!
jag ÄR tonåring, det heter PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

fredag, december 07, 2007 10:17:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter