onsdag, januari 16, 2008

Ich Sterbe!

Jaha ja... det blev ju tokigt det här... med middag mitt i veckan... jag fixar liksom inte det längre... jo, maten... men inte vinet... och det blir alltid så hemma hos Helene och Andreas... trevligt, trevligt... men farligt, farligt... moderat likvidation med dryck... vem kan tacka nej till det... !?

Så nu sitter jag här och hänger med huvudet i händerna... samtidigt som en Wagneropera spelas upp i rummet där storväxta kvinnor med blonda flätor, vikingahjälmar, enorma bröstplåtar hållandes långa och vassa spjut i sina framtassar skriiiiiiiker sig igenom långa utrdragna dödskamper:



- IIIICH STÄÄÄÄRRRRRRBE!!!

... fast de dör liksom aldrig de där kringeltanterna... de bara skriker vidare i en evig loop utan vare sig bot eller bättring... och jag kan bara hålla med... fast jag kvider mer fram mitt budskap...

- ... ich stärbe...

Etiketter:

3 Comments:

Blogger stella sweden said...

men jag döööör....flera gånger under varje dag så dööör jag av skratt...det är vad jag är känd för!
Att dööö av skratt!

Det ska stå på min gravsten!

Hon dooog av skratt och nu måste jag genast ändra mitt senaste blogginnlägg!

onsdag, januari 16, 2008 10:34:00 em  
Blogger Lotta said...

Ååååå Waaaaagner :)
Åååååå kringeltanter :)

onsdag, januari 16, 2008 11:34:00 em  
Blogger Maria said...

StellaP: Härrrligt härrrligt! Ett av ALLA mina livsmotton är att skratta så mycket som möjligt!

Många skratt om dagen, är bra för lilla magen!

Lotta: Ååååh, jag förstod att du skulle gå igång på detta tema!

torsdag, januari 17, 2008 11:43:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter