lördag, januari 26, 2008

Limpan & Persan!

Jag skulle spackla idag... skulle... men så blev alltså icke fallet!

Jag fick nys om att den underbara butiken Bungalow Porslin, den med svenskt vintageporslin, tyvärr skall upphöra och att de därmed har full utförsäljning med 70% på allt dagen till ära...

Det blev alltså en tjurrusning till kungsholmen!

Någon timme senare kom jag ut med 6 assietter av Arthur Percy samt tre kaffekoppsfat (Prunus) av Stig Lindberg... jag ser fantastiska bakverk serveras på Persans assietter och Limpans kaffekoppsfat kommer att agera ljushållare. Hela påsen i min ena framtass gick loss på 191 kronor - som hittat och inget har gått sönder - än så länge!!!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis säger vi.
PK

söndag, januari 27, 2008 9:06:00 fm  
Blogger Maria said...

Pappa o mamma: Tack för det, puss o kram.

söndag, januari 27, 2008 10:26:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter