onsdag, februari 20, 2008

ComHem... kom hem till mig!!!

Den är för underbar... comhems telefonsupport!!!
... ha ha ha ha ha ha ha... !
(skogstokigt skratt på bristningsgränsen)


Mmmmmm... det är så härligt att få vänta i en telefonkö med köplats 42... och när man är nr 2 så kickas man ur kön och linjen är stendöd....

Mmmmmm... det är så härligt att kväll efter kväll stå i telefonkö... vänta och vänta... och till slut få komma fram till någon Henrik... eller Mats... eller Anders... som säger åt en att bara byta ut modemet så kommer internet att fungera igen...


Mmmmmm... det är så härligt när det inte fungerade att byta ut modemet... jag är fortfarande inte ute och seglar på böljan den blå bland er andra... nädå... det är fortfarande no connection to internet hemma hos mig... och jag är ingen duvunge när det gäller teknisk apparatur - jag är snarare en jävel på dylik sammankoppling och inkoppling...

Mmmmmm... det är så härligt när man efter ofantlig kötid på prata med en ny jeppe på supporten som säger åt mig att stänga av modemet och invänta att han ska ringa upp mig då vi kommer att brytas när modemet stängs av (jag har precis flyttat över telefonen till comhem)...

Mmmmmm... det är sååå härrrrligt att den där jeppen ALDRIG ringde upp mig igen!!!

JAG ÄR FÖRBANNAD!!!
JAG ÄR SKITFÖRBANNAD PÅ COMHEMS SUPPORT!!!

JAG HÅLLER PÅ ATT BLI TOOOKIG - PÅ RIKTIGT DEN HÄR GÅNGEN!!!
HISPAN... HERE I COME!!!

(... det här kan vara det sista ni hör från mig... synd... på så rara ärter... kan jag tycka!!!)

Etiketter: , ,

9 Comments:

Blogger stella sweden said...

Neeej! Försvinn inte! Samla dig!
-Har du läst det HÄR och det HÄR?
Och så hittar jag inte alla inlägg jag skrivit om DE! Ville skicka lite tröstläsning....ack...hur fan får man nu till en KLICKBAR LÄNK IGEN DA? Neheeej...det går inte! Jävla Comhem!

http://enlitenj-ablogg.blogspot.com/search/label/connection

onsdag, februari 20, 2008 2:47:00 em  
Blogger stella sweden said...

Isch! Hela länken kom ju inte med! Jaja...vill du roa dig så kan du bara gå in o söka på "skumma val av namn", klicka på mordhotad....på min sida alltså!

Visst nej..du har ju inget nääät!

(jag har ett gammalt hönsnät liggandes...tror det funkar lika dåligt som DE, så det är ingen idé att skicka det)

onsdag, februari 20, 2008 2:51:00 em  
Blogger stella sweden said...

Och så funderar jag över varrförr jag nu heter Stella Sweden????

Har någon varit o pillat på mina inställningar? Kan det ha varit jag som i min sjukynkliga dimma gjort fel?

Men det var väl ganska tjuusigt...låter lite TUNGT liksom?

Puss järrtat!

onsdag, februari 20, 2008 2:55:00 em  
Blogger Maria said...

Stella Sweden: Jävla skithelvetesfanstyg comhem!!! Hönsnätet skickas direkt till comhem med orden: "Härmed hotar jag med att gå över till hönsnät istället för comhems jävlaskitnät!"
Oroa dig inte, hela länken kom med, men hur löstes det hela blev det ett bra slut på historien
???
Stella Sweden låter både tungt och coolt... det passar utmärkt med en Stella Sweden i Marlene Dietrich-salongen, behåll det!!!

onsdag, februari 20, 2008 4:03:00 em  
Blogger Maria said...

puuuss!

onsdag, februari 20, 2008 4:03:00 em  
Blogger Maria said...

... glömd'et... igen!

onsdag, februari 20, 2008 4:03:00 em  
Blogger Maria said...

And I'm back again!

onsdag, februari 20, 2008 8:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

Jisses!
Det gick fort det! Å jag skriver sååååå sakta för jag bara ligger o dräller o intar onyttigheter...å järnan har gått i viloläge....

(men hönsnätet var ju en bra idé)

onsdag, februari 20, 2008 8:56:00 em  
Blogger Maria said...

Lite jävlaranamma kombinerat med ett skålpund tålamod och ett överdåd av tacksalighet brukar löna sig när man söker hjälp...

onsdag, februari 20, 2008 9:05:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter