söndag, februari 17, 2008

I helgen har jag:

Träffat vän med hund...

Suktat över antika lampor i art noveau- och art decostil...

Tittat med stora ögon på änglar med kupor i sina framtassar...

Tittat med stora ögon på ugglor med lysande röda ögon...

Bligat på näckrosor...

Köpt hallonmacroner på Riddarbageriet...

Druckit en kopp te på Gallerian, av alla ställen, eftersom man får ta med hunden in i himlen där...

Träffat annan vän utan hund...

Sammanvigt en laxajäkel med en massa snygga rotsaker och frivola örter...

Gått på konsert... jodå, jodå... nu har jag minsann sett KINSKI...

Pratat med annan vän via telefon...

Tänkt åka ut till kolonilotten med några helt andra vänner...

Inte åkt ut till kolonilotten, men kära nån - fiket öppnar inte förrän 1 mars så vad ska man dit och göra då kan man undra...

Tvättat...

Tappat bort en strumpa...

Irroterat mig un grande på ett värdelöst torkskåp...

Irroterat mig till bristningsgränsen på photoshop...

Bett photoshop om förlåtelse för min stupiditet...

Skrivit ett lååångt brev och skickat det till en ö...

Lyssnat på Neil Young...

... ja, så har jag haft det och nu funderar jag på om jag ska avsluta denna helg med att spackla lite grann... ååååh, spackla... det är det bästa jag vet!!!

5 Comments:

Blogger stella sweden said...

En sån underbar dag behöver en underbar avslutning! Spackla förbövelen!!!

Själv älskar jag att borra...har borrat NIOHUNDRA hål i ett aluminiumrör som är enåtjugo långt...(varför kan jag berätta en annan gång)

Puss!

söndag, februari 17, 2008 10:16:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Äh, det blev ingen spackling... det blev liggning i soffan istället... och jag tror minsan att jag gluffsade på något onyttigt i samma veva - och så funderade jag på strutsplymer... det är något som jag måste ha!

puss!

måndag, februari 18, 2008 10:29:00 fm  
Blogger Gudrun said...

En strutsplym kan verkligen förena nytta med nöje. Först står den där och är tjusig och samlar damm. Sen kan man damma med den! Bra va!??

måndag, februari 18, 2008 2:33:00 em  
Blogger stella sweden said...

...en strutsplym kan man även ha o kittla till små ponnies alldeles mjuka...

måndag, februari 18, 2008 7:50:00 em  
Blogger Maria said...

Guns: Allt som har minnst dubbla funktioner är bra stuff!

Stella: Mjuka ponnies är glada ponnies... och det är just precis mjuka man vill ha dem!

tisdag, februari 19, 2008 11:56:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter