torsdag, februari 14, 2008

Today I REALLY hate this!!!

Varför måste vissa människor ENVISAS med att ta upp extra mycket plats genom att läsa tidningen i värsta morgontrafiken på t-banan... att de sedan måste breda ut sig över två stycken "hålla-i-sig-stolpar" gör SAKEN ÄNNU VÄRRE... det betyder att vi andra får försöka kränga in våra lååånga armar runt andras kroppar för att få en fingerspets att åtminstone NUDDA en "hålla-i-sig-stolpe" för att i görligaste mån klara av balansakten i den ryckiga trafiken gör saken ÄNNU VÄRRE!!!

So, all you fuckin' tidningsmarodörer/stolpskott - på mornarna så haaaatar jag er!!!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

För att glädja dig skickar vi en mycket hård alla hjärtans dags kram och bifogar en varsin puss.

torsdag, februari 14, 2008 1:46:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa o mamma: Ååååh tusenmiljoner tack för det - och jag skickar en rejäl jäkel tillbaka till er OCH en varsin puss också!

Jag älskar er, puss puss!!!

torsdag, februari 14, 2008 2:13:00 em  
Blogger stella sweden said...

Pusspuss!

torsdag, februari 14, 2008 5:25:00 em  
Blogger Maria said...

Puss puss... nafs nafs... grrrrr... kullerbytta... rulla runt... svanssvass!!!

torsdag, februari 14, 2008 6:24:00 em  
Blogger stella sweden said...

Hööööhöööö!
då säger jag att nu knöt du allt knut på dig själv nu....o då svarar du...men så gör små rödhåriga voffsingar....o då svarar jag???

Fan vet vad jag svarar...???

Kli kli...

torsdag, februari 14, 2008 7:15:00 em  
Blogger Maria said...

Ibland måste man slå knut på sig själv så man kan få rätsida på tråden...

torsdag, februari 14, 2008 7:40:00 em  
Blogger stella sweden said...

Ja...ja!!!!
Rätt svar! Du får en affisch av en målning på en hund som jag själv gjort! Sant! Luras inte! Har gjort mååånga målningar på hundar...har målat en landningsbana för hundar...jag tänker välja ut en speciell hund för dig stumpan!

(men jag begriper ändå allvaret i ditt svar ska du veta...)

torsdag, februari 14, 2008 7:48:00 em  
Blogger Maria said...

Åååh hur ljufveligt glad blir jag inte nu! Jag gillar dina målningar... minns att du visade upp en målning i höstas... två djur (hundar var min gissning då)... jättefin... och landningsbanor är ju något som ALLA borde ha, så man slipper buklanda... så ofta !

torsdag, februari 14, 2008 8:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter