söndag, februari 24, 2008

Min hjärna smääälter... !!!



Jag vet stooora, stoooooora och määärkliga sanningar om hundar och kossor... men när ska jag hinna berätta dessa historier undrar jag lite uppgivet... !?

Jag behöver semester... men i dagsläget är det inte ens att tänka på... då slår det mig: Jag har sammanlagt druckit två stora glas proviva skogsbär, 1 stort glas iskaffe samt 1,5 liter pärondryck med granatäpple idag på eftermiddagen men jag är fortfarande hur törstig som helst... jag hade inte en sjukdag förra hösten... jag tog två dagars semester kring jul och nyår (det var alltså den enda semester jag tog på hela hösten och vintern)... jag har inte varit utomlands på jääättelääänge... inte undra på att det i min hjärna blinkar enorma neonskyltar med texten:

"VARNING - HÄRDSMÄLTA"

4 Comments:

Blogger rigg said...

Alltså... Är det du eller din chef som påstår att det inte är att tänka på semester just nu? Härdsmälta är inte att leka med, ta't försiktigt!

söndag, februari 24, 2008 10:07:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Inte direkt chefen... men jobbet! Vi står mitt i en stor omorganisation och jag står mitt i en ny arbetsuppgift som teamledare... och allt ska vara klappat och klart i mitten av mars... sen vete sjutton om jag får ta semester efter det...jo, det måste jag väl få va... eller... (PANIIIK!!!)!?

måndag, februari 25, 2008 6:11:00 fm  
Blogger rigg said...

KLart att du får... Du måste ju! Ingen tackar dig om härdsmältan blir ett faktum.

måndag, februari 25, 2008 8:43:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Japp... då var en liten semester inbokad i allafall... tack för stödet!

måndag, februari 25, 2008 9:39:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter