söndag, februari 03, 2008

Hundöronporr!!!



Jag är nästan lite för förtjust i sammetslena hundöron...

En av mina miljontals idéer (alla värdiga sitt nobelpris!) är att sy fast underbara hundöron istället för bakfickor på jeans... dessa jeans bör sedan killar/män ha på sig för garanterad stjärtklappning av exempelvis en sådan som mig! Jodå, jag skulle ständigt ha mina händer på den rumpan kan jag lova!!!

Hundöronen skulle naturligtvis vara vegetariska och inte äkta vara, men så naturtrogna som det bara är möjligt - för bästa och mesta utlovade effekt!!!

Den här lilla filmen är så till bredden fylld av de underbaraste hundöron man kan tänka sig... och ja, det är på gränsen till osedligt av mig att lägg upp den, men jag kunde inte behärska mig och låta bli... !

Varsågoda, lite hundöronporr så här på söndagseftermiddagen...

Etiketter: , ,

7 Comments:

Blogger stella sweden said...

Hööhööö!
Bakis idag?

(angånende att klappa bakar)

söndag, februari 03, 2008 8:56:00 em  
Blogger stella sweden said...

Föresten...hårbollar!
Min maaan (inte man)har också en sån lust att kvirra till sig till små hårda outlösliga fågelbon!

söndag, februari 03, 2008 9:04:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jo, nog är det så... man ska INTE blanda ungersk tokajer... rött vin... fransk brut... och halloncocktails... ICKE!!!

Min vän Lizabeta och jag brukar harkla ur oss hårbollar med små kvicka "Hääärrrk!" - precis som kattorna göra... vidare brukar vi kröka rygg precis som hundar göra precis när de kacka-poo-poo samtidigt som kroppen må rista i ypperlig ovärdighet... humor kan man kalla det, för vi skrattar oerhört samtidigt som vi gör'et... fågelbon låter något mer raspigt att få ur sig, fast han kvirrade dem till sig...

söndag, februari 03, 2008 9:17:00 em  
Blogger stella sweden said...

Hehe...Det är inte min man! Min Maaan!
Du vet den med de röa ränderna i..

Har också en allra bästa vän -på jobbet- vi brukar haspla ur oss små löpekattaläten titt som tätt...sedan händer det att efter hon har vräkt ur sig något ofantligt- (som ej går att beskriva i ord) min kropp vriider sig, händerna hamnar för magen, böjer mig framåt och utbrister..."jag döööööör!"

Omgivningen står helt oförstående...det har jag ingen förståelse för!



Vilka vänner!

söndag, februari 03, 2008 10:05:00 em  
Blogger Maria said...

Ahaaa... jag krökte till det ett varv för mycket, även om jag intalade mig att inte tänka så teoretiskt - apropå det där med maaanen... jag tänkte att mannen säkert var en gotländskt russ och därmed gick under smeknamnet Maaanen... så oteoretiskt kan jag få till det när jag väl försöker!!!

- Ok, Maria - tänkt okonstlat nu!!!

- Jajjamensan, jag ska bara rådfråga Nietzsche först!!!

måndag, februari 04, 2008 9:34:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Höhööö...(mitt favoritutryck för närvarande)
Kröka du på några varv till du, så får vi väl se vart du hamnar?

Utan att rådfråga Nitsche!

/vicken stavning/

måndag, februari 04, 2008 4:36:00 em  
Blogger Maria said...

Nemas problemas, här kröks och bänds hjärnan hela dagarna...

måndag, februari 04, 2008 7:10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter