fredag, april 11, 2008

Charms unlimited!

DÄR... exakt klockan 8.34 kom jag på vad som felades med världen... eller åtminstone mitt lilla hörn av världen! Jag klockar, bockar av och diarierför... andas ut och drar in ny luft i mina lungor... och inser att skuggan faller långt ifrån det här blommande körsbärsträdet!

Faktum är att fakta redan givits mig från små omtänksamma håll i min närhet... till och med på små ornamenterade silverfat... men ibland har man svårt att se tydligt bland alla små grenar som trots vårkölden knoppar och spirar... knoppar som saknar sol på sina bleka nosar stannar upp, och det är precis vad jag gjort nu ett tag... stannat upp... som i chock... av orsaker lika naturliga som att vi andas utan att tänka på det...

Men i morse... precis klockan 8.34 slog det mig som en blixt från klarblå himmel... ahhhaaaaa... det är inte MIG det är fel på... det är... ja va faaan var det nu då... jo just ja... sååå var det!

... mitt hjärta är gott... min hjärna är förvirrad... men trots detta har solen sin gång... här är jag... och jag vill LEKA... det, mina vänner... DET är huvudsaken!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter