söndag, april 27, 2008

Söndag med Scarlett...



Jag gillar Scarlett Johansson... som skådespelare... nu älskar jag henne som sångerska också... här är singeln - Falling Down - som hon gör helt gudomligt... nu väntar jag med stor lust och fägring på hennes album vilket består av enbart Tom Waits covers... och jo, ni hör rätt... det är David Bowies stämma som körar bakom Scarlets underbara röst...

Konvoluten till både singeln och albumet är otroligt snygga och jag älskar dem hämningslöst - det här köper jag till 100%!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Låter helt okej. Hon har en lite knarkig röst.

söndag, april 27, 2008 12:35:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Jag gillar kvinnor med mörka knarkiga röster... pipiga flickröster får jag psykos av!!!

söndag, april 27, 2008 10:23:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter