söndag, maj 25, 2008

Det är så härrrligt...

... när någon i ens trapphus har haft fest... det är alltid så trevligt med fester... eller hur... och folk har roligt och trevligt och mysigt och pysigt på ett vuxet och moget sätt...

... och saknar lägenhetsinnehavaren en toalett man kan kräkas på... ja, då kan man alltid gå längst ner i trapphuset och lägga av några rediga spyor utanför tvättstugedörren... jajjamensan... det är sååå trevligt med fester... och maten är så goood... jag tror att de åt någon form av gryta eller fruktsallad... det var stora chunkybits av något vitt och gult och orange...

... och det är sååå trrrrevligt att ha tvättstugan klockan 7 en söndagsmorgon... jaaadååå... mmmmm... aaaaahhhhh...


... inga fler ord efter mig...

Etiketter:

8 Comments:

Blogger stella sweden said...

Isssch...så läbbigt!!
Våra grannar har endast en trist grej för sig...de hoppar jämfotahopp i golvet när vi lyssnar på musik!

Sååååå fräckt!

Då måste vi ju höja volymen för att kunna njuuuta!

söndag, maj 25, 2008 6:39:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Förut hade jag en granne ovanför som spelade musik så högt att det överröstade min tv... då fick jag ha pensionärsvolym på när jag tittade på Sverker Olofsson!!!

söndag, maj 25, 2008 7:58:00 em  
Blogger stella sweden said...

Är det så? Är det så? Är det så?


Puss!

söndag, maj 25, 2008 8:11:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Ja! Ja! Ja! Jag lovar... Sverker Olofsson!!!

söndag, maj 25, 2008 8:12:00 em  
Blogger Maria said...

... eller vad var frågan... ?

söndag, maj 25, 2008 8:12:00 em  
Blogger Maria said...

Jo, jag håller fast vid Ja! Ja! Ja!

söndag, maj 25, 2008 8:13:00 em  
Blogger stella sweden said...

Är det så, är det så att Maria ääälskarrr Sverka?
Jaaaa....det är så!

söndag, maj 25, 2008 8:51:00 em  
Blogger Maria said...

Jo, det är en mustig&krullig man den där Sverka O!

söndag, maj 25, 2008 10:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter