tisdag, maj 27, 2008

Grattis Mamma!



Idag har hon födelsedag... denna härjedalens ros! Jag kan inte nog tala om hur mycket hon betyder för mig... min mamma...
Här på semester med mig, pappa, farmor Elin och hennes syster Elsa... Vad katten och geten hette... det minns jag inte! Fotot är taget utanför Bollnäs i Hälsingland dagen efter månlandningen...
Det var på tiden då tanter som Elin och Elsa verkligen var - tanter! Papiljotterade under natten och i en härlig syntetisk klänning på dagen... sån tant ska jag också bli... med en hatt på skulten, cigarill i mungipan och ett portvinsglas i andra framtassen... nypandes alla i kinden!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Farmor är tanten med mörkt hår och hennes syster Elsa. Vi var hos min moster utanför Bollnäs dagen före mån landningen.
Pussar och kramar tillbaka.

tisdag, maj 27, 2008 6:49:00 fm  
Blogger Maria said...

Pappa & Mamma: Ok, det var farmors syster alltså... good, då ändrar jag i texten! Pussar i massor!

tisdag, maj 27, 2008 6:55:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter