torsdag, juli 17, 2008

Ave Caesar!



... ja ja ja... kanske inte helt planerat... men nu blev det bara så... jag köpte mig ett nytt dataspel idag... nytt och nytt... nytt för mig! Det är ett tag sedan jag satt fast i dataspelträsket, för det blir så med mig, jag blir helt hooked när jag väl får tag i ett riktigt bra strategispel!

Nu tog jag mig en snabbrunda på Åhlens och killen på skiv- och spelavdelningen praktiskt taget kastade spelet på mig - så billigt var det! Tja... och nu sitter jag här och installerar Caesar IV... och minns hur kul det var med Caesar I... och spänd av förväntan är jag nu i startgroparna för något mycket dumt... det kan hända att min resterande semester nu är hypnotiskt uppbokad här framför datorn... oooh Hell Caesar, låt det icke blifva så... bara lite grann...

- Japp, killar... då kör vi - Command, Defend, Triumph!!!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Ulrica said...

Vi får se till att dra dig från datorn och ut på bystan vid tillfälle. Vi har semester! Jag skulle gärna ta en liten tur in till stan också för lite fika, lunch eller shopping eller varför inte alltsamman (utan barn!)

fredag, juli 18, 2008 8:17:00 fm  
Blogger Maria said...

Ulrica: BRA!!! Jag är med PÅ!!!

fredag, juli 18, 2008 8:25:00 fm  
Blogger Maria said...

... alltså både för att åka ut till er på jakobsbergsbystan OCH att du kommer in och blir lite cityslick tillsammans med mig!!!

fredag, juli 18, 2008 8:26:00 fm  
Blogger Ulrica said...

Fint! Vi får se till och boka in några lämpliga dagar!

fredag, juli 18, 2008 2:29:00 em  
Blogger Maria said...

Absolut mon ami!!! Gärna NÅGRA dagar... så vi hinner med både det ena och det andra!

lördag, juli 19, 2008 1:46:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter