lördag, augusti 30, 2008

Buddy Holly

9 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Du verkar vara i fantastisk form idag, helt divine, och på:)

Jag kör med självsuggesion och hoppas på finform till kvällens kalas...(varför kan man fö undra förlägger folk kalas till sina trädgårdar? Majgådd, är det inte höst nu? Iallafall vid sjusnåret på kvällen...jag tar dunjackan typ)

lördag, augusti 30, 2008 2:07:00 em  
Blogger Maria said...

Fru Kaos: Jodå, jodå... folk envisas med att vara kåntinentalt pretentiösa här uppe i den kalla nord... en vän till mig var bjuden på trädgårdskalas förra helgen... hon yrslade också om duntäckjackor och mössor... själv tycker jag om att strutta på kalas inomhus... det blir lite mer finess när man skvimplar cocktails på parketten än på en mossig gräsmatta!

... joooodå... låt mig skvimpla på din parkett UTAN mitt ullfrottéunderställ... DET blir mycket mer stylish så... !

lördag, augusti 30, 2008 2:54:00 em  
Blogger Maria said...

... jag är ju Nancy Sinatra för bövelen!!!

lördag, augusti 30, 2008 2:55:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Gärna på min parkett, tåligt lack här:) Lite besök av Nancy, wow...

lördag, augusti 30, 2008 4:58:00 em  
Blogger Maria said...

... jag vet... helt crazy!

lördag, augusti 30, 2008 5:40:00 em  
Blogger stella sweden said...

Och jag är Scarlett O Hara...får jag också dansa på parketten...med Buddy Holly?

söndag, augusti 31, 2008 2:07:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Ja - säger jag... korsettering, biedermeierärmar, kort-kort och sextiotalsboots i en salig röra!

söndag, augusti 31, 2008 2:14:00 em  
Blogger stella sweden said...

Svartvita booots? Med höga smala klackar? Ojoj så pimpinett! Med stilett!

söndag, augusti 31, 2008 7:49:00 em  
Blogger Maria said...

... och scharlett!!!

söndag, augusti 31, 2008 7:56:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter