lördag, augusti 30, 2008

Min senaste kärleksaffär...



Skulle köpa en kappa... inget annat!
Men jeeezus... vad hade ni gjort om ni sett denna gudomliga skönhet i form av en rökfärgad Volvo P1800 med så vackra linjer???
Gått förbi... försuttit eran chans... kanske inte ens sett den... ???

Ååååhhhh... den har de rätta linjerna, den rätta kofångaren, den röda färgen intill navkapslarna... och jag ser mig själv bakom ratten och Scott Walker i sätet bredvid, peka ut riktningen med sina vackra händer och med formidabel handföring... hmmm... måste nog köpa en rökgrå/röd handväska som matchar bilen... och kappan naturligtvis!

Nej... nej... nej... det är nästan den vackraste bil jag någonsin sett... det bara klickade sta i min hjärtegrop... hjärtat blev glatt... och magen likaså... struntar man i dessa signaler så bör man ta sig en funderare på vad livet egentligen går ut på... nu ska jag berätta en sak för er... livet går ut på att fånga det som gör gott i hjärtat och känns glatt i magen... DET är något man är skyldig sig själv... skyldig sitt enda lilla liv... men man måste vara snabb... dessa tillfällen glider snabbt iväg... och försvinner... kanske för gott!
Så... nu blev det en kappa OCH en bil... åååhhh... titta på den fabulösa rökfärgade lacken... och den rrröda färgen vid navkapslarna... suck... vilken fenomenibel skönhet... nu jag måste dåna... adieu...

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter