torsdag, augusti 07, 2008

Kreativitet...



... och i lampan låg en fjäril och "sov"...

4 Comments:

Blogger Ulrica said...

Ser härligt ut... att få sätta tänderna i väntande projekt. Jag ska också göra det ... bara barnen blir stora ... och jag slutar jobba så mycket ... och ... ja sånt.
Är på Arlanda och väntar på att planet ska behaga komma från New York så att de kan lasta på oss för att åka tillbaxs.

fredag, augusti 08, 2008 11:00:00 fm  
Blogger Maria said...

Ulrica: Ja, jag tänkte väl det... du skulle ju åka till NY idag... ha det så trevligt så får du komma på besök i min salong när du är åter i den gamla världen!!!

Vi kan sitta i min salong och sippa drinkar och planera kommande projekt av dignitiva naturer!

kram

fredag, augusti 08, 2008 11:10:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Åhhh...så jag längtar på att få krevera mig litt...pyssla o bara dona litt här...o sen däääär!
Du veet!

lördag, augusti 09, 2008 11:27:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: ... ja... jag vet... och du måste se till att det blir så... basta!!!

söndag, augusti 10, 2008 10:47:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter