tisdag, augusti 05, 2008

Ny toastmaster i Canastaklubben: Brigitte Bardot (den unga, inte det gamla högerspöket heller!!!)


Brigitte Bardot - Contact

Jodå, redan i natt flyttade hon in i salongen... helt oanmäld... hon bara stod där... påstod att hog gillade discobollen... allt verkade väldigt självklart, så jag ifrågasatte det inte ens... jag sa "bonjour madame". Jyckarna och kusarna är yrsliga av glädjeyra... det gnäggas, frustas, yippas och yappas å det värsta! Själv klev jag ur sängen och halkade - glirtz - på ett urskvimpat cocktailbär (syltat av Otto) och for, i bara mässingen, som skjuten ur en kanon över hela golvet - det mina vänner, var en syn endast för gudar! Brigitte tittade på mig och såg förvånad ut... jag pekade på cocktailbäret och sa "Merde Griottes !!!"... hon brast ut i ett gapskratt och började sedan sjunga den här sången...

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Halka på cocktailbäret låter som en svår sträckning. Men du kanske inte ska vara med i OS?

tisdag, augusti 05, 2008 12:39:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Den där Otto skulle jag vilja träffa...

tisdag, augusti 05, 2008 12:39:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Jag skippar OS efter detta... annars hade jag varit Esther Williams... och Otto kan dyka upp när man helst av allt inte alls vill... han gillar att kolla stoppningen i soffor - inte roligt alls!

tisdag, augusti 05, 2008 11:12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter