måndag, juli 28, 2008

Just nu på min gata i stan...



Ljudet av något som liknade rap/toasting/reggae/jojk strömmade in i min fönstren-öppna-på-vid-gavel-på-grund-av-hettan lägenhet... jag hävde mig ut genom fönstret och möttes av ett litet mustigt&krulligt gäng som filmade denna märkliga-och-inte-så-himla-bra-faktiskt artist... några sekunder senare hängde det ut människor från nästan alla öppna fönster i husen... lite som att leva mitt i Hollywod faktiskt...

Undrar vem han var... det vet jag inte... han befann sig lite i döda vinkeln...

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är du fortfarande kvr kan jag meddela att Mamma sitter på bussen och är på till din gata.
Kramar och pussar.

tisdag, juli 29, 2008 7:38:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Jag undrar också vem han är?

onsdag, juli 30, 2008 11:33:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jag vet fortfarande inte!

torsdag, juli 31, 2008 1:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter