torsdag, juli 24, 2008

Jag är ok!!!


Joanie Sommers - Don't Pity Me

Min tv... har vikt hädan... trillat av grenen... grävt en grop åt sig själv... dragit in de högklackade... nosat på gräsrötterna... slurpat i sig det sista av den smälta glassen... tagit på sig träkostymen... ja... seglat iväg på ett moln...

Men det är INTE synd om mig för en sådan sak... för det är bara en sak... en tingest... en bapparatur... och en ful sådan... jag gillar inte bapparaturer som syns... jag vill ha dem osynliga... men det är inte synd om mig alls i denna sorgens stund... för i min fantasi så är jag klädd i en stylish vit klänning och har en liten kaskad män dansandes rytmiskt och tillika stylish omkring mig i kostymer med stuprörsbrallor - och vem kan låta bli att vara lycklig då... det skulle vara den gamla tv'n då... men som vi lyxbohemer säger innan vi struttar vidare i det eviga nostaligpartyt... bye, bye baby... see you... maby...!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Du seglar vidare stylish som få, svart eller vitt spelar ingen roll. Fast på TV är det bra med färg, om man nu ska ha nån...

torsdag, juli 24, 2008 12:50:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Jag tror ändå att jag, när jag köper ny tv, säger att jag gärna vill ha en elegant platt bapparat men helts svart/vit eftersom jag är en nostalgiker och att den då borde vara till ett billigare pris... bara för att se vad den lilla försäljaren säger...

torsdag, juli 24, 2008 1:03:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Jag följer med och kollar minen på den stackars säljaren!

torsdag, juli 24, 2008 4:04:00 em  
Blogger Maria said...

Anna: Åååh, de är så gulliga när de häpnar... eller hur!

torsdag, juli 24, 2008 5:19:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter