torsdag, november 27, 2008

Ska man ens orka fira jul i år... ?

Har aldrig varit tröttare... allt är skindeep... inget försvar, inget skydd kvar... allt är som sagt inte djupare än en tiondels milimeter... ska det verkligen vara så??? Jag har inte ens barn som måste tvinga upp på morgonen - shasa till dagis, hämta från dagis, laga mat till, stå ut med dess (o)ljud... det är bara jag... och ändå... det är knappt så jag orkar stå på benen längre... orken är slut på både insidan och utsidan... och snart är det jul...

... eller snarare: - OCH SNART ÄR DET JUUUL TACK OCH LOV!!!

Varför tog de bort friåret???
Jag skulle ansöka på störtamente och skita i min ekonomiska situation helt och hållet... bara jag fick vara ledig och ta hand om mig själv ett tag...

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Me to baby, me tooo!

torsdag, november 27, 2008 8:11:00 em  
Blogger Maria said...

Stellabella: Noooo gooood darling... no god!

fredag, november 28, 2008 3:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter