onsdag, december 03, 2008

Jag bidar min tid för jul...





4 Comments:

Blogger Fikatanten said...

Jag har funderat på en sak! Man borde kunna grädda små miniatyrsockerkakor i värmeljusen samtidigt som man har dem i ljuslyktor! Jag tror jag måste forska lite i detta och återkommer!

onsdag, december 03, 2008 7:34:00 em  
Blogger stella sweden said...

Åhhh babiii sååå vackert! Jag ser framför mig hur du släääpar dig fram bland alla ljusen när du ska släcka fanskapen på kvällarna o så struttar du till som att du låtsades jogga på stället o hööör att de rasslar som av små klor...taptapptipppelituppp...

- Va va deee?

- Höhööö Miss Maria Marräng Bollsväng, det är bara vi små från öööjn långt bortom have U vi hörde rykten vett du...att här skulle göras en deeeg?

onsdag, december 03, 2008 8:06:00 em  
Blogger MissMagicGirl said...

Vilka fina bilder!
Härlig stämning av jul ^_^

torsdag, december 04, 2008 12:29:00 em  
Blogger Maria said...

Stella Sweden: Johooodu... frågan är om det finns någon deg kvar... det har kladdats runt av en massa tassar i kylskåpet och smaskats under sängen i några dagar nu! Själv har jag inte sett röken av någon pepparkaksdeg ännu, så jag får nog köpa mig en klutt på MITT konsum - fast det är ju stängt!!!

MissMagicGirl: Hej och välkommen... och tack!

torsdag, december 04, 2008 12:38:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter