lördag, januari 24, 2009

Hey, det är Lördag, hur har ni det idag... ?

4 Comments:

Blogger annalena said...

Hej vännen,
Riktigt så där avancerat har jag det tyvärr (?) inte idag, men jag är ensam i huset, njuter av tystnaden och har just ätit en utsökt semla - så livet är på topp! :-)
puss och kram, ha en skön helg!
hälsningar,
Anna-Lena

lördag, januari 24, 2009 3:14:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vi har det bra.Mamma sover, tror jag,jag har nyss kollat in Tarsan,men inte var den som den Tarsan jag kommer ihåg med Jonny
Weismuller i huvudrollen.I Tarsan,
you Jane.
Puss och Kram.

lördag, januari 24, 2009 10:45:00 em  
Blogger stella sweden said...

...bubbel ikväll igen! Johooda! Här är det också preciiiis som ovanligt söta smarrängen!

lördag, januari 24, 2009 11:24:00 em  
Blogger Maria said...

Annalena: Det låter underbart skönt... puss o kram!

Pappa: Låter också skönt! Hoppas att ni tar det lugnt, men det verkar ni ju göra... puss o kram!

Stella: Sååå skönt att höra!!! Puss o kram!

söndag, januari 25, 2009 11:09:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter