måndag, januari 19, 2009

Att imaginärt nypa någon i rumpan tycker jag är helt ok!



Imorse nöp jag, rent mentalt, en slö blondin ute på sin morgontoilette i rumpan när jag spatserade till tunnelbananen på väg till jobbet... blondinen var av märke golden retriver och ville helst av allt knalla hem igen och lägga sig på en varm plats och snusa vidare... morgontoiletten är ett nödvändigt ont... för vissa individer...

Min hemliga crush - ledarhunden - har dykt upp igen med sin glada och rofyllda min och nyfikna blick... vi sågs förra veckan efter ett enormt långt uppehåll... jag vet inte om matte antingen valt att promenera andra vägar eller om hon helt enkelt lärt upp hunden på potta!?

Nå, våra blickar möttes och han viftade på sin långa ludna svans... jag struntar i vart du varit... för nu är du tillbaka igen och mentalt kommer jag att nypa dig i rumpan varje gång vi ses!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Så klart får man nypa, lite och försiktigt. Är det en riktig ledarhund, på riktigt???

måndag, januari 19, 2009 1:33:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Ja ja, det är en riktig ledarhund... som leder sin kvinna till synhandikappades förening!

måndag, januari 19, 2009 4:04:00 em  
Blogger Otto Canastaklubbens cocktailbärssyltare said...

Aha, det är vid krysset man ska nypa! Då ska jag prova det nästa gång!

måndag, januari 19, 2009 8:46:00 em  
Blogger stella sweden said...

...ja mötte Lassi, ja mötte Lassi o jag såg att kääärlek fanns!

torsdag, januari 22, 2009 3:10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter