fredag, januari 16, 2009

Tonight is danger baby, I feel so dangerous!



Idag har jag varit på Ersta Sjukhus och magnetröntgat min vänstra fot!

Blev ordentligt uppmanad, både i remisspapperet samt av undersköterskan Christer aka "killen som utvecklat konsten att mekaniskt upprada ord efter varandra utan att ta in något av världen runtomkring", att tvätta bort mascaran (!?), för att sedan få ett liten skåp för förvaring av handväska och vidare given en sån där näpen och nupen liten bomullrock att slinka i för att till sist matas in halvvägs med fötterna först in i den där stooora maskinen... men först fick jag välja radiokanal i lurarna - jag valde naturligtvis P1... sedan låg jag där i en halvtimme med vackraste utsikten över Stockholm och lyssnade på diskussioner om kriget på Gazaremsan...

Det ska bli spännande att se vad vi finner på plåtarna...
by the way - jag totalcharmade läkaren!

... DANGER... !

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fy på dig Maria, flirta med farbror doktorn, det kan ju sluta med totalrenovering av mer än kroppen?!
pappa B

fredag, januari 16, 2009 6:41:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa B: I know... men jag kan inte råda över min charm... jag var sååå bra idag!

fredag, januari 16, 2009 6:45:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Och foten, var den också bra???Hoppas...

lördag, januari 17, 2009 9:33:00 em  
Anonymous Anonym said...

Att få se två av mina favoriter,
på din blogg, gör mig lycklig.
PUSSAR OCH KRAMAR.















pussar och kramar

lördag, januari 17, 2009 11:21:00 em  
Blogger stella sweden said...

meeen PappaB...jag då?
Ursäkte Maria din röflurriga charmhoppetossa men du HAAAR verkligen lyckats! Charmat me to för U se TRE av mina favvisar här gör mig sååååå lycklig!

Pussar U kramar till alla U puss på lilla foten så den blir bra!

söndag, januari 18, 2009 12:24:00 fm  
Blogger Maria said...

PiM: Det får vi veta om två veckor! Men det hoppas här också!

Pappa: Bara för din skull! Puss o kram.

Stella: Min blogg är en virutell Marlene Dietrichsalong!

söndag, januari 18, 2009 1:04:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter