tisdag, mars 24, 2009

Brum, brum... brum!



När jag kom hem från jobbet idag, så stod denna lilla jeppe med sina framtassar djupt ner i min nyinköpta honungsburk... dess nos glänste av gyllene puhnektar!

- Hallå där min rundhylte lille vän i blågrönrandiga brallor!

- Tjing tjong du rödhåriga lägenhetsinnehavarinna med en skogaholmslimpa instoppad under tröjan!

- Vad gör du med tassarna i min honungsburk?

- Jag bor uppe på vinden och där är honingen sluuut... och är honingen slut så får man leta sig nedåt i huskroppen fattar du väl!

- Vaddå!? Om honingen är slut uppe hos dig, så är det helt ok att du smiter in i min lägenhet och stoppar ned tassarna i min honungsburk så där helt utan vidare!?

- Neeej, inte så där utan vidare! Jag har ju beklätt mig med banditmask!!!

- ... ok... banditmask... ???

- Ja... björnligan du vet... har man banditmasken på så är man ute på rövartstråt... då är det helt ok att stoppa ned tassarna i någon annans honingsburk... fattar du redhead!?

- ... hmmm... ok... och du är helt hundra på att det är ok på dessa premisser alltså...?

- Ja, ja... trust me redhead... trust me!!!

- Jahaja... jag antar att du är honingsavsmakare i canastaklubben eller?

- Just prexis, hej, där har du mig... du är är en smart böna du!!!

- ... va... eh... ja men då så... då får väl du fortsätta mumsa honing då... och är det ok om jag lagar lite mat till mig själv och somnar i soffan eller... du hittar ut själv antar jag... ?

- Ooooh ja trallala... styr och ställ som du behagar... det är ju trots allt du som bor här... !

- Ja du... ibland undrar jag...

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger stella sweden said...

..ibland undrar jag me!

onsdag, mars 25, 2009 12:10:00 fm  
Blogger stella sweden said...

..o va söööt han är med den fiiina beiga masken på sig!

onsdag, mars 25, 2009 12:11:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...jag älskar också honung!

onsdag, mars 25, 2009 12:11:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...så passa sig little redhead!

onsdag, mars 25, 2009 12:13:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...puss!

onsdag, mars 25, 2009 12:13:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Var länge sen vi fick se bilder på det röda håret dock?! Inga nya spännande eller ospännande frisyrer att visa upp?

onsdag, mars 25, 2009 11:09:00 fm  
Blogger Maria said...

StellaMySoulSisterRedhead: Jag undrar hela tiden! Men det är helt ok eftersom alla som rumstrerar om hemma hos mig är så jävla skitsöta med mjuka och lena öron... så det gör inget att jag inte bor själv... Du kan få en egen honungsburk hemma hos mig, som du kan äta ur när du besöker gamla eken! Puss i pannan!

Stephen: Just nu råder inspiration från sent 50-tal... och utväxt... så jag tycker nog att det är både spännande och begeistrande på alla sätt... lovar inget... men man vet inte... när ni som minst anar det så dyker det upp ett elegant foto ursprunget ur kaosteorin!

onsdag, mars 25, 2009 1:19:00 em  
Anonymous Anonym said...

Ser fram emot det :)

onsdag, mars 25, 2009 1:34:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter