måndag, mars 23, 2009

Jag fick en fråga av Mulle:

"Kära rödhåriga flamsmaja!

Precis som du beskrev det för någon vecka sedan, har även jag intagit rollen som vintertjockis! Men det har blivit fasligt trångt när jag sitter här på jobbet vid mitt skrivbord! Vad göra?

Kära hjärtanes, Mulle"


...

Kära Mulle!

Med en figursåg till hands kan du se till att skogaholmslimpan får plats elegant när du sitter vid sitt skrivbord! Du bara lutar dig framåt när du sitter i din stol... lägger upp magen på skrivbordet... tar fram en blyertspenna... rita av konturen av din mage... sedan sågar du längs strecket... sandpappra kanten med 0:ans sandpapper... lacka skiten... och vips så var det klart och betalt!
Nästa gång ergonomironden tittar förbi så ska du se att du får guldtstjärna i protokollet! Hälsa från mig!


/Eders Maria

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

..åhh men photoshop går mycke snabbare?

onsdag, mars 25, 2009 12:16:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...så kul att läsa vad du skriver järrtatt igen...så länge sen jag vart här...

onsdag, mars 25, 2009 12:16:00 fm  
Blogger stella sweden said...

...din röfnurrigt flamsiga jäkel!


(puss)

onsdag, mars 25, 2009 12:17:00 fm  
Blogger Maria said...

StellamyDEAR: Jag saknar dig så när du INTE är här!!! Och jag saknar dina förtjusande texter hemma på din mossbelupna blogg också... detta ICKE menat som något tjat utan vill bara att du ska veta det!!! PUUUSS!!!

onsdag, mars 25, 2009 1:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter